tientjeopreis.reismee.nl

Jamaica

Hoi allemaal,...

Hieral weer mijn laasteberichtje vanuit een heel warm en zonnig Jamaica!

Jamaica,...Ik zit op mijn pippielangkous veranda en hang in mijn hangmat, na te genieten van al mijn Jamaica avonturen, Op de achtergrond, een ruisende zee, en uiteraard Bob Marley music ...Een laatste Rum punch,.. 3 kolibries, tjilpen vrolijk rond op mijn terras,..Life is great, Life is beautiful!!!!!
Vanavond nog een laatste hapje eten bij de crabman, een laatste afspraak met rastaman Juicy, en nog even een laatste project bezoeken in Negril, tja en dan morgen naar 'huis' met weer een rugzak vol mooie herinneringen; Ik heb de bleu mountain beklommen, geslingerd aan Liannen, gezwommen in the blackriver, projecten bezocht in de sloppenwijken van Kingston town, ben op 'visite'geweest bij de wietboertjes, en natuurlijk gedanst van sunset tot de ochtend zon bij Ricks Café!...Jamaica het was Top!Tine

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!