tientjeopreis.reismee.nl

Een dagje op de rijstboot,....Dolce fare niente in India,...

Hoi Lieve lieve lieve allemaal!!!!!

Het is nu 9 uur s ochtends en het zonnetje staat al weer hoog aan de hemel,... Mooi! Het wordt hier in India , nu echt met de dag warmer. Ik schat de temperatuur nu al zo ongeveer rond graadje of 38.

Gelukkig ligt voor mijeen lome lange dag, van niets doen, even geen werk.maar een dag van ' dolce fare niente', zoals Lorenzo, mijn goede vriend uit Sardinië, het altijd noemde. Het is vandaag mijn vrije dag, en dus besloot ik gister avond na mijn werk opeens dat het tijd was voor een mini holiday! Dus mijn rugzakje gepakt endezelfde avond nog mijn scooter gepakt,..

Nu zit ik hier op een rijstboot,....

Terwijl ik de koffie beneden op het dek al hoor pruttelen,.zit ik hier boven op het dek , diep weg gezakt in enorme grote kussens. Mijn uitzicht een prachtige rivier met aan de rand, overal palmbomen,.zo ver als je maar kunt kijken. Het is een amzaing vieuw!

Kleine vissersbootjes pendelen langs de waterkant, vrouwtjes doen de was in het troebele water van de rivier, terwijl de kinderen schreeuwend achter de tjilpende king fischer vogeltjes aanvangen. Een 'no Problem' krokedill schiet opeens voorbij,....

Wat kan het leven toch mooi zijn! Wat kan het ware geluk toch liggen in kleine dingen! Wow, Today I love India!

Tine

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!